REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE


" Promo Ceresit Aero 360„
 
Perioada 14 Octombrie- 15 Decembrie 2013


SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

1.1. Organizatorul Campaniei " Promo Ceresit Aero 360„
este agentia de publicitate BABEL COMMUNICATIONS S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul in Mun. Bucuresti, Str. Ermil Pangratti Nr.2A, Sector 1, inmatriculata la Registrul Comertului Bucuresti cu nr. J40/5277/1998, CIF RO10630275, numita in continuare "Organizatorul", avand numar de operator de date cu caracter personal 10212.
 
Campania este desfasurata in favoarea HENKEL ROMANIA S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul in Mun. Bucuresti, Str. Ionita Vornicul nr. 1-7, Sector 2, inmatriculata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/8235/1999, CIF RO12177830, avand numar de operator de date cu caracter personal 7837.



1.2. Pentru aducerea la cunostinta publicului, Regulamentul Oficial este intocmit si este disponibil in mod gratuit pe site-ul www.stopumiditatii.ro. De asemenea, Regulamentul va fi disponibil in copie, in mod gratuit, oricarei persoane interesate, printr-o solicitare scrisa trimisa la una din adresele:
- S.C. BABEL COMMUNICATIONS S.R.L. Mun. Bucuresti, Str. Ermil Pangratti  Nr.2A, Sector 1, Cod postal: 011883;
      -  S.C. HENKEL ROMANIA S.R.L. (punct de lucru) Mun. Bucuresti, Scoala Herastrau Business Center, Str. Daniel Danielopolu nr 4-6, Sector 1, Cod Postal 014134;
 
  1. Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului
Regulament oficial al Campaniei (denumit in continuare "Regulamentul Oficial" sau "Regulamentul"). Prin participarea la aceasta Campanie, participantii declara ca respecta si se conformeaza tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.
 
  1. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba Regulamentul Oficial pe
Parcursul Campaniei, cu informarea publicului asupra modificarilor aduse.


SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata.


SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI


3.1. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament si se adreseaza tuturor persoanelor fizice cu domiciliul stabil in Romania sau rezidente in Romania.


SECTIUNEA 4. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

4.1. Campania va incepe in data de 14 octombrie 2013 ora 00:00:00, ora Romaniei si se va incheia la data de 15 decembrie 2013 ora 23:59:59, ora Romaniei.

4.2. Inregistrarea in Campanie prin trimiterea numarului bonului fiscal in conformitate cu Sectiunea 8 de mai jos se poate face exclusiv in perioada cuprinsa intre 14 octombrie 2013 ora 00:00:00, ora Romaniei si 15 decembrie 2013 ora 23:59:59, ora Romaniei. Orice numar de bon fiscal trimis inainte de data 14 octombrie 2013 ora 00:00:00, ora Romaniei sau dupa data de 15 decembrie 2013 ora 23:59:59, ora Romaniei, nu va fi luat in considerare.


SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE

5.1. Nu pot participa la Campanie angajatii Babel Communications S.R.L. , ai Henkel Romania S.R.L..  si ai magazinelor participante, precum si nici sotul/sotia si rudele de gradul I (parinti, copii) ai angajatilor companiilor anterior mentionate.

5.2. La Campanie pot participa toate persoanele fizice cu domiciliul/resedinta in Romania (denumite in continuare "Participanti") cu varsta de minim 18 ani impliniti la data inceperii campaniei care trimit cel putin un numar de bon fiscal prin care au achizitionat cel putin un produs participant la campanie, respectand prezentul Regulament. Numarul bonului fiscal poate fi trimis fie (i) completand un formular de participare prin intermediul web-site-ului www.stopumiditatii.ro/concurs fie (ii) prin serviciul de SMS al retelelor de telefonie mobila Orange, Vodafone sau Cosmote la numarul scurt 1862 (cu tarif normal in retelele mentionate).

5.3. Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.


SECTIUNEA 6. PRODUSELE PARTICIPANTE

6.1. La aceasta promotie participa urmatoarele produse Henkel Romania, comercializate pe teritoriul Romaniei, in perioada promoţiei si in limita stocurilor disponibile in fiecare magazin:
 
1. aparatul de absorbtie a umiditatii si a mirosurilor neplacute Ceresit AERO 360°
2. tabletele rezerva CERESIT AERO 360°, ambalate in cutii cu cate 2 bucati/cutie, disponibile in 2 variante: fara parfum sau cu parfum de lavanda.


6.2. Ambalajele produselor participante la Campanie sunt ambalaje standard.

SECTIUNEA 7. PREMIILE ACORDATE

7.1. In cadrul acestei Campanii, Organizatorul ofera urmatoarele premii:
Categoria de Premii Nr. de premii Tip premiu Valoarea unitara lei
(TVA inclus)
Valoarea
totala lei (TVA inclus)
Premii instant (zilnice) 90 buc Kit medical 37 lei 3.330 lei
  90 buc Solutie Ceresit STOP MUCEGAIULUI 19 lei 1.710 lei
  90 buc Detector de fum & gaz 43 lei 3.870 lei
  90 buc Ceas electronic de birou care masoara nivelul temperaturii si al umiditatii 34 lei 3.060 lei
Premii saptamanale 9 buc Consola jocuri electronice+ joc
Xbox 360 Consola Xbox 250GB SLIM
1.400 lei 12.600 lei
Total premii 369 buc                            Valoare totala premii lei (TVA inclus) 24.570

Valoarea totala bruta a Premiilor oferite in cadrul Campaniei este de  24.570 lei (TVA inclus).
 
7.2 Organizatorul nu-si asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate in aceasta Campanie. Producatorul fiecarui obiect oferit ca premiu in cadrul acestei Campanii va remedia orice defect in termenii si conditiile stipulate in certificatele de garantie.

SECTIUNEA 8. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

8.1. Pentru a participa la Campanie, Participantii trebuie sa achizitioneze in perioada campaniei cel putin un produs participant mentionat la Sectiunea 6.1 si sa se inscrie in Campanie intre 14 octombrie 2013 ora 00:00:00, ora Romaniei si 15 decembrie 2013 ora 23:59:59, ora Romaniei, trimitand numarul bonului fiscal prin care au achizitionat produsul respectiv, prin una din urmatoarele modalitati:


a) accesarea  site-ului  www.stopumiditatii.ro/concurs si completarea unui formular de inscriere, mentionand:
(*) Nume, Prenume
(*) adresa de domiciliu a Participantului(strada, oras, cod postal)
(*) adresa de e-mail valida care ii apartine si parola de inregistrare pe site
(*) numarul de telefon mobil – numar valid care ii apartine
(*) Confirmarea consultarii si acceptarii prevederilor Regulamentului si a Termenilor si Conditiilor Campaniei
(*) numarul bonul fiscal de achizitie a produsului participant la promotie.
Campurile marcate cu (*) sunt obligatorii.

b) mesaj SMS la numarul 1862 - mesajul SMS este taxat la tariful normal al retelei de telefonie mobila folosita (Vodafone, Cosmote, Orange)

8.2. Un participant este identificat ca participant la campanie prin numarul de telefon mobil inregistrat in promotie,  indiferent de modalitatea, SMS sau web, prin care alege sa participe la campanie.
 
Pentru a putea participa la promotie cu mai multe numere de bonuri fiscale aferente achizitiilor de produse participante la promotie, participantul trebuie sa trimita pentru fiecare numar de bon fiscal in parte cate un SMS distinct sau sa completeze formularul de inscriere de pe www.stopumiditatii.ro pentru fiecare bon fiscal in parte. Un participant nu va putea participa cu mai mult de 10 SMS-uri/inscrieri pe site intr-o zi.
 
In cazul in care participantul trimite in cadrul aceluiasi SMS/aceluiasi formular de inscriere mai multe numere de bonuri fiscale inscrierea nu poate fi validata.

8.3. Indiferent de modalitatea de participare aleasa, prin SMS sau prin accesarea website-ului www.stopumiditatii.ro participantul trebuie sa pastreze  bonul fiscal/bonurile fiscale de achizitie a produsului/produselor pentru validare,  in cazul in care Participantul va fi declarat castigator, urmand sa le trimita Organizatorului. Data de emitere a bonului fiscal va trebui sa fie anterioara datei de inscriere in promotie de catre participanti.

8.4. Pentru ca un mesaj SMS sau o inscriere pe www.stopumiditatii.ro/concurs sa fie considerata valid(a), ace(a)sta trebuie sa indeplineasca cumulativ, in mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

8.4.1. sa contina numarul bonului fiscal format din caractere numerice;

8.4.2. numarul bonului fiscal sa fie primit de Organizator in perioada cuprinsa intre 14 octombrie 2013 ora 00:00:00, ora Romaniei si 15 decembrie 2013 ora 23:59:59, ora Romaniei;

8.4.3. sa fie transmis/realizata respectand prezentul Regulament.

8.5. In baza numarului bonului fiscal trimis prin modalitatile de inscriere mentionate mai sus in perioada Campaniei, a numarului de telefon si a momentului exact la care a fost primit numarul bonului fiscal  (ora:minut:secunda) sistemul electronic va distribui numere de identificare unice.
 
8.6. MESAJELE CAMPANIEI

8.6.1 Pentru fiecare numar de bon fiscal trimis prin SMS, in conditiile prezentului Regulament, Participantul va primi un mesaj de raspuns prin SMS (mesaj de tip stocabil) care va avea, dupa caz, unul dintre continuturile de mai jos:

a) in cazul in care numarul bonului fiscal este primit inainte de data si ora inceperii Campaniei:
„Campania "Promo Ceresit Aero 360se desfasoara din 14.10.2013..Te asteptam in concurs incepand din aceasta data. Pentru mai multe detalii intra pe www.stopumiditatii.ro!„
 
b) in cazul in care numarul bonului fiscal este primit dupa data si ora finalizarii Campaniei:
„Neinregistrat. Campania "Promo Ceresit Aero 360s-a incheiat pe 15.12.2013, 23:59:59. Pentru mai multe detalii intra pe www.stopumiditatii.ro!„
Acest mesaj va fi trimis ca raspuns automat din 15.12.2013, 23:59:59. pana pe data de 23.12.2013, 23:59:59.

c) in cazul in care numarul bonului fiscal primit in perioada Campaniei nu este corect, in sensul celor prevazute la punctul 8.4.:  
„Incorect! Detalii pe www.stopumiditatii.ro !„
 
d) in cazul in care un Participant, identificat dupa numar de telefon si/sau adresa email si/sau alte date de identificare, se inscrie in Campanie cu mai mult de 10 bonuri fiscale intr-o zi, incepand  cu al 11-lea bon fiscal, va primi mesajul:
“Retrimite maine numarul acestui bon fiscal la campania "Promo Ceresit Aero 360Azi ai atins numarul maxim. Pastreaza bonul fiscal pentru validare! Detalii pe www.stopumiditatii.ro!„
 
e) in cazul in care numarul bonului fiscal primit in perioada Campaniei este corect, in sensul celor prevazute la punctul 8.4.:
„Felicitari! Te-ai inscris la campania "Promo Ceresit Aero 360„! Nu ai castigat premiul instant insa esti inscris automat in tragerea la sorti pentru marele premiu saptamanal, Xbox 360. Pastreaza bonul fiscal pentru validare! Detalii pe www.stopumiditatii.ro!„
 
f) daca unui numar unic de identificare ii este alocat un Premiu instant (zilnic), participantul va primi pe numarul de telefon de pe care a transmis numarul bonului fiscal urmatorul mesaj:
”Felicitari! Cu "Promo Ceresit Aero 360ai castigat un _____________! Pastreaza bonul fiscal pentru validare! Detalii pe www.stopumiditatii.ro si la office@s-j.ro”.
Spre exemplificare :
Felicitari! Cu "Promo Ceresit Aero 360ai castigat un Kit medical! Pastreaza bonul fiscal pentru validare! Detalii pe www.stopumiditatii.ro si la office@s-j.ro
sau
Felicitari! Cu "Promo Ceresit Aero 360ai castigat o Solutie Ceresit STOP MUCEGAIULUI! Pastreaza bonul fiscal pentru validare! Detalii pe www.stopumiditatii.ro si la office@s-j.ro
sau
Felicitari! Cu "Promo Ceresit Aero 360ai castigat un detector de fum si gaz! Pastreaza bonul fiscal pentru validare! Detalii pe www.stopumiditatii.ro si la office@s-j.ro
sau
Felicitari! Cu "Promo Ceresit Aero 360ai castigat un ceas electronic de birou! Pastreaza bonul fiscal pentru validare! Detalii pe www.stopumiditatii.ro si la office@s-j.ro
f) daca un numar unic de identificare este extras castigator al unui Premiu saptamanal, participantul va primi pe numarul de telefon de pe care a transmis numarul bonului fiscal urmatorul mesaj:
Felicitari! Cu "Promo Ceresit Aero 360ai castigat o consola jocuri! Pastreaza bonul fiscal pentru validare! Detalii pe www.stopumiditatii.ro si la office@s-j.ro
8.6.2. Pentru fiecare numar de bon fiscal inscris pe www.stopumiditatii.ro , in perioada Campaniei, in conditiile prezentului Regulament, Participantul va primi un mesaj de raspuns afisat pe formularul de inscriere care va avea un continut de tipul, dar fara a se limita la:
„Felicitari! Te-ai inscris in campania “Promo Ceresit 360”! Nu ai castigat premiul instant insa esti inscris automat in tragerea la sorti pentru marele premiu saptamanal, Xbox 360!”
Un mesaj de confirmare a fost trimis pe adresa de email cu care te-ai inscris in promotie. Verifica emailul, inclusiv folderul Spam/Bulk. Pastreaza bonul fiscal pentru validare! Detalii pe www.stopumiditatii.ro!„

8.6.3 Organizatorul nu este raspunzator pentru SMS-urile sau emailurile care nu ajung la destinatie din cauza, dar fara a se limita la probleme de ordin tehnic.

8.6.4 Informatii suplimentare pot fi obtinute sunand la 021.231.88.70 (numar cu tarif normal) intre orele 9:00 a.m. - 17:30 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale sau pe adresa de e-mail office@s-j.ro.

8.7 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica continutul mesajelor de raspuns (transmise prin SMS sau email) pe parcursul Campaniei, fara o notificare prealabila.

SECTIUNEA 9. ACORDAREA PREMIILOR, TRAGERILE LA SORTI

A) Premiile instant zilnice (premii acordate zilnic – de luni pana duminica)

9.1. Cu cel putin 2 zile inainte de inceperea Campaniei, folosind un soft electronic special, va avea loc o extragere electronica prin care se va desemna un numar de momente castigatoare pentru Premiile instant zilnice acordate pe parcursul promotiei. In cadrul extragerii, momentele castigatoare se vor alege aleator si nu vor fi facute publice. Aceasta extragere va fi asistata de o Comisie formata din 2 (doi) reprezentanti Henkel Romania si 1(un) reprezentant Babel Communications.  Toate momentele castigatoare se vor extrage inainte de inceperea Campaniei, in formatul: [zi/ora/minut/secunda/premiu] pentru fiecare dintre cele 360 Premii instante zilnice ale promotiei. Fiecare Premiul instant zilnic poate fi castigat de primul Participant care a introdus un numar de bon fiscal valid (prin SMS sau web) la momentul desemnat castigator sau imediat dupa momentul castigator. In total pe perioada campaniei vor avea loc 360 (tresutesaizeci) momente castigatoare in urma carora vor fi acordate Premiile instante zilnice, in felul urmator:  6 premii pe zi, de luni pana sambata, inclusiv, iar duminica 4 premii, acelor participanti care au trimis un numar de bon fiscal valid la momentele castigatoare sau imediat dupa aceste momente pentru ziua respectiva. Urmatorii 2 Participanti care introduc coduri valide dupa momentele castigatoare zilnice sunt considerati Rezerve.
In fiecare zi de campanie, incepand de la ora 00.00.00 si pana la ora 23.59.59, vor fi 6 premii pe zi, de luni pana sambata, inclusiv, iar duminica 4 premii,  in urma carora se vor acorda premiile instante zilnice. In cazul in care pentru un moment castigator nu vor fi primite mesaje participante la promotie premiul aferent acelui moment castigator va fi atribuit primului mesaj sosit in intervalul orar imediat urmator.

9.2. Pentru Premiile instant zilnice sunt luate in considerare toate intrarile valide in Campanie, indiferent de modalitatea de inscriere mentionata in prezentul Regulament, dintre bonurile fiscale trimise intre 00:00:00 si 23:59:59 in ziua respectiva.

9.3 Daca Participantii desemnati castigatori in urma introducerii numarului de bon fiscal  in momentul castigator nu indeplinesc conditiile de validare conform Sectiunii 10 din prezentul Regulament, Organizatorul isi rezerva dreptul de a acorda Premiile instante zilnice urmatoarei Rezerve extrase pentru fiecare castigator, care indeplineste conditiile de validare. Daca niciuna dintre Rezerve nu indeplineste conditiile de validare din prezentul Regulament, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda premiile din ziua respectiva.

B) Premiile Saptamanale desemnate prin tragere la sorti

9.4 Premiile saptamanale vor fi acordate prin tragere la sorti electronica aleatoare, in baza numerelor de bon fiscal valide primite in fiecare saptamana, de luni, la ora 00:00, pana duminica, la ora 23:59:59, din perioada Campaniei, prin cele 2 modalitati de inscriere (SMS sau web). Tragerile la sorti se vor efectua in prezenta unei comisii (in cele ce urmeaza "Comisia") formate din 2(doi) reprezentanti HENKEL ROMANIA si 1(un) un reprezentant Babel Communications, in fiecare zi de luni a saptamanii urmatoare, in intervalul orar 09:00- 18:00.

9.5 Tragerile la sorti se vor efectua in prezenta Comisiei, dintre numerele de identificare unice atribuite fiecarui Participant potrivit mecanismului din Sectiunea 8.


9.6 Pentru scopul acestui Regulament, perioada Campaniei intre 14 octombrie 2013 ora 00:00:00, ora Romaniei si 15 decembrie 2013 ora 23:59:59, ora Romaniei, este impartita in 9 (noua) saptamani, ca urmare vor exista 9 (noua) extrageri pentru premiile saptamanale.

9.7 Numerele unice de identificare, stabilite pe baza numerelor de bon fiscal valide primite de Organizator prin cele 2 modalitati de inscriere, vor participa la tragerile la sorti pentru Premiile saptamanale doar in saptamana in care sunt primite. 
Prima extragere pentru acordarea Premiilor Saptamanale, se va face incepand cu data de 21.10.2013. Pornind de la data de 21.10.2013, in fiecare zi de luni a saptamanii, intre orele 10.00 – 18.00, se va face extragerea electronica a castigatorilor pentru participantii inscrisi corect in promotie in saptamana anterioara. Ultima extragere pentru acordarea Premiilor Saptamanale se va face pe data de 16.12.2013.
 

9.8 La tragerea la sorti din fiecare Saptamana participa si numerele unice de identificare extrase pe baza bonurilor fiscale declarate castigatoare pentru Premiile instant zilnice.  

9.9  In cadrul fiecarei trageri la sorti pentru Premiile saptamanale, vor fi extrase aleatoriu, in prezenta Comisiei, numere unice de identificare alocate intrarilor in Promotie. Primul numar unic de identificare extras va fi desemnat castigator, iar urmatoarele 2 numere unice de identificare extrase, in ordine cronologica, vor constitui rezervele pentru Premiile saptamanale.
 
9.10 Castigatorii Premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu pot ceda premiul unei alte persoane, premiile nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani.

9.11 Tragerile la sorti sunt publice si vor fi efectuate la sediul SC Babel Communications SRL, cu sediul in Str. Ermil Pangratti nr 2A, sector 1, Bucuresti. Oricine doreste sa participe la tragerea la sorti trebuie sa instiinteze Organizatorul, cu 7 (sapte) zile in avans de data la care este programata fiecare extragere conform prezentului Regulament, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, pe adresa Str. Ermil Pangratti nr 2A, sector 1, Bucuresti,  pentru Campania "Promo Ceresit Aero 360„

SECTIUNEA 10. CONDITII DE VALIDARE

10.1. Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa indeplineasca concomitent, in mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

10.1.1. Sa indeplineasca conditiile prevazute in Sectiunile 5  si  8.1 – 8..4 ale prezentului Regulament;
10.1.2. Sa achizitioneze cel putin un produs participant la Campanie pe baza de bon fiscal (vezi Sectiunea 6 - PRODUSE PARTICIPANTE), in perioada 14 octombrie 2013 si 15 decembrie 2013.
10.1.3. Sa trimita Organizatorului pentru validare bonul fiscal de achizitie a produsului. Data de emitere a bonului fiscal va trebui sa fie anterioara datei de inscriere in promotie de catre participanti.
10.1.4. Sa trimita prin SMS la 1862 sau sa completeze in formularul de inscriere de pe site-ul www.stopumiditatii.ro/concurs numarul bonului fiscal aferent achizitiei produsului participant in promotie (conform Sectiunii 6) in perioada intre 14 octombrie 2013 si 15 decembrie 2013.
10.1.5. Numarul bonului fiscal (in baza caruia a fost extras drept castigator numarul unic de identificare atribuit) prezentat spre validare trebuie sa corespunda  celui primit de Organizator prin SMS sau  inscris pe www.stopumiditatii.ro.
10.1.6. Bonul fiscal (in baza caruia a fost extras drept castigator numarul unic de identificare) prezentat spre validare trebuie sa contina denumirea produsului participant in promotie (conform Sectiunii 6) si sa fie intreg si lizibil;
10.1.7. Bonul fiscal de achizitie a produsului participant in promotie (conform Sectiunii 6) sa fie intreg,  sa permita citirea cu usurinta a numarului in baza caruia a fost extras drept castigator numarul unic de identificare atribuit si sa poata fi prezentat Organizatorului, la cerere,  in original.

10.2. In sensul prezentului Regulament, Participantul care intruneste toate conditiile de mai sus este validat castigator, sub rezerva indeplinirii cerintelor de la Sectiunea 11 de mai jos. In cadrul validarii, in cazul in care inscrierea in promotie s-a facut prin introducerea numarului bonului fiscal pe www.stopumiditatii.ro  Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica validitatea numarului de telefon care insoteste numarul de bon fiscal castigator la inscrierea in promotie (de exemplu, dar fara a se limita la, Organizatorul va solicita Castigatorului sa retrimita numarul de bon fiscal castigator prin SMS folosind numarul de mobil inscris pe site-ul Campaniei).

10.3. Inscrierile valide care au fost extrase drept castigatoare sunt anulate in urmatoarele cazuri:

10.3.1. Participantul caruia i s-a alocat un Premiu instant zilnic/ saptamanal nu contacteaza Organizatorul in conditiile prezentului Regulament, respectiv nu indeplineste prevederile Sectiunii 11 de mai jos;

10.3.2. Constatarea de neconcordante intre numarul de bon fiscal trimis, dupa caz, telefonic (SMS) sau pe site-ul www.stopumiditatii.ro in baza caruia a fost extras drept castigator numarul unic de identificare si numarul de bon fiscal comunicat ulterior in vederea verificarii duce la invalidare si pierderea dreptului de atribuire a premiului respectiv.

10.3.3. Participantul in cauza nu poate face dovada detinerii bonului fiscal de achizitie a produsului participant in promotie, intreg si in original, continand numarul in baza caruia a fost extras drept castigator numarul unic de identificare.

10.4. Organizatorul nu va acorda nici o despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a alocat vreun premiu si nu respecta sau nu intrunesc intocmai cerintele Regulamentului.

SECTIUNEA 11. PROCEDURA DE VALIDARE SI INMANARE A PREMIILOR

a) Premiile instante zilnice

11.1. Dupa primirea mesajului text SMS din partea Organizatorului prin care este informat ca a castigat un Premiu instant zilnic, Participantul va fi contactat de Organizator, timp de 2 zile lucratoare, intre 9:00 a.m. - 17:30 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale, pentru a i se comunica modalitatea prin care Participantul trimite Organizatorului urmatoarele:
  1. bonul fiscal de achizitie a produsului participant in promotie, in baza caruia a fost alocat numarul unic de identificare castigator;
  2. numele, prenumele si numarul de telefon de pe care a trimis SMS-ul pentru a se inscrie in promotie ;
  3. adresa completa unde castigatorul doreste sa i se livreze premiul.
 
Pe durata celor 2  zile lucratoare un reprezentant al Organizatorului va face 5 incercari telefonice de a contacta castigatorul fiecarui premiu, in intervale de timp diferite (de luni pana vineri, intre orele 9.00 – 18.00). In cazul in care castigatorul nu va putea fi contactat de Organizator, se va apela la rezerve, conform sectiunii 9.3. Procedura de validare a rezervelor este aceeasi ca si in cazul castigatorilor. Daca niciuna dintre rezerve nu indeplineste conditiile de validare din prezentul Regulament, premiul va ramane in posesia Henkel Romania S.R.L.

Castigatorul va fi validat doar daca respecta toate prevederile prezentului Regulament.
 
Lista cu castigatorii premiilor instante zilnice validati (nume, prenume, adresa, numar de telefon, adresa e-mail, numar bon fiscal/data bon fiscal) vor fi trimise Henkel Romania S.R.L. prin posta electronica cu confirmare de primire sau prin curier cu confirmare de primire in 2 zile lucratoare de la validare.
 
11.2. Premiile Zilnice vor fi livrate castigatorilor prin posta/curier, cu confirmare de primire, intr-un termen de maxim 30 zile lucratoare de la finalizarea Campaniei.
In cazul in care premiul este returnat catre expeditor de catre posta/curier, premiul va ramane in posesia Henkel Romania S.R.L, castigatorul pierzand orice drept asupra lui.

11.3 Toate cheltuielile privind expedierea prin posta/curier a premiilor catre castigatori vor fi suportate de catre Henkel Romania S.R.L. Organizatorul sau Henkel Romania nu pot fi facuti raspunzatori pentru documentele trimise de castigator care nu ajung la Organizator, datele eronate comunicate organizatorului si nici pentru premiile care nu sunt ridicate de castigator de la posta/curier.

b) Premiile saptamanale

11.4. Premiile saptamanale, respectiv cate o consola Xbox 360 Consola Xbox 250GB SLIM, vor fi atribuite in urma unei trageri la sorti. In termen de maxim 30 de zile lucratoare de la finalizarea Campaniei, pe durata a 2 zile lucratoare un reprezentant al Organizatorului va face 5 incercari telefonice de a contacta castigatorul fiecarui premiu, in intervale de timp diferite (de luni pana vineri, intre orele 9.00 – 18.00). De asemenea, in cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin apel telefonic in termenul mentionat mai sus, Organizatorul va trimite castigatorului in termen de maxim 2 zile lucratoare de la momentul  indeplinirii termenului, un SMS (text) cu urmatorul mesaj:
„ Ai castigat o consola Xbox 360 cu configuratia de 250GB SLIM la campania "Promo Ceresit Aero 360„! Suna acum la 021-231 88 70 (numar cu tarif normal), L-V, 09-17,30 pentru validare. „
Dupa primirea mesajului text SMS din partea Organizatorului prin care este informat ca a castigat un Premiu saptamanal, respectiv o consola Xbox 360 Consola Xbox 250GB SLIM, Participantul va trebui sa contacteze Organizatorul, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare, la numarul de telefon 021-231 88 70 (numar cu tarif normal) intre orele 9:00 a.m. – 17:30 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.

Castigatorul trebuie sa stabileasca de comun acord cu Organizatorul modalitatea prin care trimite Organizatorului urmatoarele:
 
a) bonul fiscal de achizitie a produsului participant in promotie, in baza caruia a fost alocat numarul unic de identificare castigator;
b) o copie dupa actul de identitate
c) adresa completa unde castigatorul doreste sa i se livreze premiul.

11.5. Daca castigatorul nu va putea fi contactat conform Sectiunii 11.4 sau nu intruneste conditiile de validare conform prezentului regulament, Organizatorul va apela la rezerve. Daca niciuna dintre rezerve nu indeplineste conditiile de validare din prezentul Regulament, premiul va ramane in posesia Henkel Romania S.R.L.. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si in cazul castigatorilor.

11.6. Participantii care au castigat Premii saptamanale, respectiv console Xbox 360 Consola Xbox 250GB SLIM si care nu trimit bonul fiscal prin care au achizitionat  produsul participant la promotie, precum si copia C.I. ceruta mai sus in termenul indicat, isi vor pierde orice drept asupra premiilor.

11.7. Daca unul dintre Premiile saptamanale nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre Participantul castigator a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept castigator, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, primul numar unic de identificare extras ca rezerva in cadrul tragerii la sorti. Daca nici acesta nu indeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere, in ordinea cronologica a extragerii, celelalte numere unice de identificare extrase ca rezerva. Acesti Participanti vor fi notificati si validati de catre Organizator in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data constatarii neindeplinirii de catre Participantul initial extras a conditiilor prezentului Regulament.
 
11.8. Lista cu castigatorii premiilor saptamanale validati (nume, prenume, adresa, numar de telefon, adresa e-mail, numar bon fiscal/data bon fiscal) vor fi trimise Henkel Romania S.R.L. prin posta electronica cu confirmare de primire sau prin curier cu confirmare de primire in 2 zile lucratoare de la validare.
 
 
11.9. Premiile saptamanale vor fi vor fi livrate castigatorilor prin posta/curier cu confirmare de primire/proces verbal de predare-primire  intr-un termen de maxim 30 zile lucratoare de la finalizarea Campaniei.
In cazul in care premiul este returnat catre expeditor de catre posta/curier, premiul va ramane in posesia Henkel Romania S.R.L.
In vederea calcularii si virarii impozitelor aferente premiilor saptamanale, Henkel Romania S.R.L. va remite catre Organizator confirmarile de primire/procesele verbale de predare primite de la serviciul de curierat agreat pentru premiile saptamanale livrate.
 
11.10. Toate cheltuielile privind expedierea prin posta/curier a premiilor catre castigatori vor fi suportate de catre Henkel Romania S.R.L. Organizatorul sau Henkel Romania nu pot fi facuti raspunzatori pentru documentele trimise de castigator care nu ajung la Organizator, datele eronate comunicate organizatorului si nici pentru premiile care nu sunt ridicate de castigator de la posta/curier.

11.11. Lista castigatorilor validati (nume, prenume, premiul castigat) va fi publicata pe site-ul Campaniei www.stopumiditatii.ro, in cel mult 45 de zile lucratoare de la momentul validarii castigatorilor.

SECTIUNEA 12. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

Organizatorul si Henkel Romania nu vor fi responsabili de pierderea, de instrainarea, deteriorarea sau falsificarea bonurilor fiscale  si nici nu vor fi obligati sa acorde premiile pe baza unor astfel de bonuri care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament. De asemenea, Organizatorul si Henkel Romania nu vor fi raspunzatori de stocurile cu produsele participante la campanie aflate in magazinele ce comercializeaza aceste produse.

SECTIUNEA 13. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

13.1. Prin participarea la aceasta campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
13.2. Prin comunicarea datelor personale in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, participantii campaniei isi exprima acordul liber, expres si neechivoc, ca datele lor personale sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii si atribuirii premiilor. Vor fi preluate si prelucrate urmatoarele date personale: nume, prenume, adresa, numar de telefon, semnatura,  e-mail.  Prin simpla participare la aceasta promotie, persoanele care vor fi desemnate castigatori ai premiilor acordate prin tragere la sorti, isi exprima consimtamantul liber, expres si neechivoc ca o copie a actului lor de identitate sa fie retinuta de catre Organizator in scopul validarii si atribuirii premiului, precum si pentru indeplinirea obligatiei de calculare, retinere si virare a impozitului pe venit.
13.3. Imaginea, vocea si datele personale ale participantilor castigatori (nume, prenume, adresa, telefon, email) vor putea fi folosite in scopuri publicitare de catre Organizator sau partenerii sai contractuali, inclusiv Henkel Romania, in scopuri de marketing si publicitate, in diverse materiale tiparite, audio sau video, fara nici un fel de compensare suplimentara premiului acordat, numai in conditiile obtinerii acordului Participantilor in acest sens, exprimat in mod liber, expres si neechivoc.
13.4. Tuturor participantilor la aceasta campanie promotionala le sunt respectate drepturile (dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supusi unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei) garantate de Legea nr. 677/2001, privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare.
13.5. La cererea expresa a participantului, Organizatorul va asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie si dreptul de a nu fi supusi unei decizii individuale, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii vor trimite Organizatorului, la adresa din Str. Ermil Pangratti nr 2, sector 1, Bucuresti,  o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata (Pentru promotia "Promo Ceresit Aero 360„).
13.6. Participantii la aceasta Campanie sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament.
13.7. Promotia se va incheia in cazul in care are loc o schimbare a legislatiei care nu mai permite realizarea acesteia, precum si al anularii licentelor, autorizatiilor etc., ori al unor modificari normative sau organizatorice care fac imposibila continuarea sa.


SECTIUNEA 14. LIMITAREA RASPUNDERII

14.1. Organizatorul si Henkel Romania S.R.L. sunt indreptatite sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei promotii.
14.2. In eventualitatea unei dispute asupra validarii unei inscrieri in promotie sau a unui castigator, decizia Organizatorului este definitiva.
14.3. Eventualele contestatii vor fi luate in considerare daca au fost primite de Organizator pana la data de 20.12.2013. Contestatiile vor fi trimise prin posta catre S.C. BABEL COMMUNICATIONS S.R.L., la adresa din Str. Ermil Pangratti nr 2, sector 1, Bucuresti, Cod postal: 011883 sau e-mail la adresa office@s-j.ro cu confirmare de primire electronica de la partea careia i se adreseaza mesajul. Contestatiile vor fi solutionate de catre Organizator. Orice contestatii sosite dupa data de 20.12.2013 nu vor fi luate in considerare.
14.4. Organizatorul si Henkel Romania nu isi asuma responsabilitatea pentru:
1. Erorile in datele furnizate de catre castigatori; acuratetea datelor de contact nu atrage respunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea remiterii premiului sau la imposibilitatea identificarii unui castigator;
2. Imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului;
3. Intarzierile in livrarea/inmanarea premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestora, de servicii postale/de curierat, etc.
4. Distrugerea sau deteriorarea bonului fiscal sau diferendele iscate de proprietatea asupra bonului fiscal.
14.5. Situatiile in care anumite persoane se afla in imposibilitatea de a se inscrie la promotie, iar aceasta este in afara controlului Organizatorului, cum ar fi dificultatile tehnice care pot afecta functionarea conexiunilor telefonice si/sau a e-mail-ului.


SECTIUNEA 15. TAXE

15.1 Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul aferent veniturilor obtinute de catre castigatori din premiile Campaniei, in conditiile prevazute de 11.9 teza a treia. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor (cum sunt, dar fara a se limita la, cheltuielile asociate deplasarii la magazinul de unde va ridica premiul).


SECTIUNEA 16. FORTA MAJORA

16.1 Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

16.2 Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform dispozitiilor legale. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.


SECTIUNEA 17. INTRERUPEREA CAMPANIEI
 
17.1 Promotia va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau caz fortuit sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe siteul www.stopumiditatii.ro.
 
SECTIUNEA 18. Litigii
 
18.1. Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
 
18.2.Pentru informare, atasat prezentului Regulament Oficial se regaseste:
- Anexa nr 1 - Specimen al formularului de inscriere pe siteul www.stopumiditatii.ro
 
 
BABEL COMMUNICATIONS S.R.L.
 
Calin Diaconu – Director general
 
Prin imputernicit, Mandache Constanta (conform procurii autentificate sub nr.1783/06.09.2013